Kontakty
-
BENEPRO, a.s.
Tovární 1707/33
Český Těšín, 737 01 - e-mail: info@benepro.cz
- tel.: 595 172 428
Politika jakosti a enviromentu společnosti
Jsme firma s celorepublikovou působností. Zákazníky jsou města, obce, větší i malé firmy i fyzické osoby. Za dobu činnosti jsme vystavěli, zrekonstruovali, nebo zrealizovali tyto stavby - reference.
Politika jakosti
Firma se specializuje na přípravu a realizaci pozemních a vodohospodářských staveb. Rostoucí požadavky našich zákazníků nás vede k rozhodnutí zavést a zlepšovat systém řízení jakosti vyhovující mezinárodně uznávanému souboru norem ISO řady 9000. Uvědomujeme si, že důvěryhodnost na trhu je spojována s certifikovaným systémem jakosti. Motto společnosti: … spokojení zákazníci se vracejí…
V první polovině roku 2009 byl v naší společnosti zaveden systém managementu jakosti ČSN EN 9001:2001 pro činnosti Inženýrská činnost v investiční výstavbě; Provádění staveb, jejich změn a odstraňování a Realitní činnost. Počátkem roku 2010 proběhl ve firmě interní a následně dozorový audit pro posouzení shody integrovaného systému managementu se stanovenými kritérii a požadavky ČSN EN ISO 9001:2009 a ČSN EN ISO 14001:2005. Došlo k revizi normy ČSN EN ISO 9001:2001, jejímu odnětí a vydání nového certifikátu dle ČSN EN ISO 9001:2009 v rozsahu Inženýrská činnost v investiční výstavbě; Provádění staveb, jejich změn a odstraňování; Realitní činnost.
Politiku jakosti vyhlašujeme v následujících třech záměrech, na které navazují cíle jakosti:
1. KVALITA STAVEB, spolehlivost dodavatelů a zlepšování
Zajištění požadované jakosti projektů a realizace pozemních i vodohospodářských staveb je jednou z hlavních priorit našeho podnikání. Vycházíme z principů trvalého zlepšování a vzájemné výhodnosti ve spolupráci s důvěryhodnými dodavateli. Vyhovujícími dodavateli pro naši firmu jsou ti, kteří umí splnit požadavky na kvalitu v termínu, množství a ceně přijatelné pro všechny zainteresované partnery. Spolupracujeme s dodavateli, kteří prokazují shodu kvality výrobků na standardní technické úrovni.
2. SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ, systém řízení
Každý zaměstnanec firmy má osobní odpovědnost za udržování a zvyšování spokojenosti zákazníků. Jejich důvěru v naše schopnosti zakládáme na maximálním porozumění potřebám a očekáváním, na umění operativně a odborně řešit jejich problémy. Marketingovým řízením s moderní komunikací chceme udržovat vynikající kvalitu staveb, za samozřejmost považujeme řízení procesů ve shodě s ISO 9001.
K tomu používáme dokumentované postupy, které nejsou cílem, ale prostředkem pro realizaci naší politiky jakosti v praxi.
3. SPOKOJENOST ZAMĚSTNANCŮ, efektivnost komunikace
Zavazujeme se zlepšovat řízení ve prospěch pracovníků firmy se zaměřením na:
- osobní motivaci na komerční úspěšnosti firmy
- otevřenou vnitřní komunikaci o kvalitě řízení
- vhodné nástroje managementu jakosti a metody týmové spolupráce
- využívání moderních informačních technologií pro vnitřní komunikaci
Tato politika jakosti je určena všem zaměstnancům firmy. Chceme, aby byla pochopena, aby vedla k aktivnímu zapojení do realizace cílů navazujících na tuto politiku.
Environmentální politika
Náš přístup k ochraně životního prostředí při projektování a realizaci pozemních i vodohospodářských staveb vychází nejenom z požadavků zákazníků, z řady norem na pozemní a vodohospodářská díla, z normy ISO 14001 a legislativy, ale hlavně z celkového zaměření podnikatelských aktivit. Podporujeme udržitelný rozvoj lidské společnosti v souladu s přírodou. Motto společnosti: … přírodní zdroje pro život…
Naše environmentální politika, nebo-li politika ochrany životního prostředí, má 3 části:
1. PREVENCE ZNEČIŠŤOVÁNÍ, neustálé zlepšování
V přípravě projektů a při realizaci pozemních i vodohospodářských staveb usilujeme o minimální negativní dopady na životní prostředí s použitím vhodné techniky a materiálů. Chceme dosahovat moderních řešení díla vždy takovým způsobem, který naopak působí pozitivně na životní prostředí a krajinu. Zavazujeme se poskytovat potřebné zdroje na preventivní opatření k ochraně půdy, ovzduší a vod při realizaci staveb a na neustále zlepšování založené na využívání nejlepších zkušeností z ochrany přírody.
2. OCHRANA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ, legislativa a systém řízení
Závazek dodržovat obecně platnou legislativu a regionálně vyhlášené environmentální požadavky považujeme za samozřejmou součást našeho podnikání. Z toho důvodu jsme v první polovině roku 2009 přistoupili k zavedení systému environmentálního managementu ČSN EN ISO 14001:2005 pro činnosti Inženýrská činnost v investiční výstavbě; Provádění staveb, jejich změn a odstraňování a Realitní činnost.
K praktickému zajištění ochrany životního prostředí používáme moderní techniku s minimálním vznikem odpadů a emisí, s kontrolovaným vlivem na životní prostředí a vybavení proti haváriím. V projektech a postupech řízení staveb s ochranou životního prostředí uplatňujeme cíle navazující na registry aspektů a legislativní požadavky.
3. ZAPOJENÍ ZAMĚSTNANCŮ, realizace Programu EMS
Závazek prevence a neustálého zlepšování se týká každého zaměstnance firmy a našich dodavatelů. Program EMS s cíly a cílovými hodnotami zaměřujeme na:
- minimalizaci emisí a odpadů vznikajících při činnosti firmy
- odborný přístup zaměstnanců a partnerů k limitům a minimalizaci dopadů na ŽP
- zlepšování efektivnosti a účinnosti zavedeného environmentálního systému (EMS)
- otevřenou vnitřní a vnější komunikaci o vlivech na životní prostředí a legislativě
Tato politika je veřejně přístupným dokumentem a je určena všem zaměstnancům firmy. Chceme, aby byla pochopena a na všech úrovních spolupráce byla realizována.